Be a man.

So kalau ampa tanya aku pasai bercinta kaa teman hidup kaa, jangan heran kalau aq diam or senyum sinis jaa. persepsi untuk hubungan romantis (sebut pn geli geleman) nie mmg dah merosot dh. semua sebab makhluk bernama lelaki yang berasal dari planet of jackass.
kalau tak jumpa f**kboy. jumpa yang kaki penipu/kasanova. tak pun yang hati tak teguh. haih. aku nie dah laa ada masalah untuk sayang orang and terima orang sayang aku. apatah lagi sayang diri sendiri....

Sorang tuh dari single sampai bertunang, duk bodohkan aq konon suka kat aq laa. last2 betunang dengan orang lain. sorang lagi tuh pun mengaku head over heels dah dengan aku. lama dah duk simpan perasaan kat aq. siap ajak kawen lagi tau. maybe sebab aq nie terlalu dingin and berkeras layan dia macam kawan jaa. yela tak ada ikatan lagi kot. aku bukan jenis yang layan lebih2. tup tup jumpa keluar dengan perempuan lain. patot laa whatapp aq tak balas pun. kalau tidak kaa. seminit tuh kira lama laa. kalau aku nie jahat. boleh jaa aku gunakan dia buat penghilang bosan. tapi aku hormat perasaan dia. hormat dia tuh. status whatapp pn dah lain. tak pa. adios laa. betui dah tak suka aq cakap terus terang. be a man. nie dk buat sorok sorok buat apa. jadi jantan laa wey.susah laa bagi aku nak percaya kata-kata 'cinta" pui.memang aku nie terlalu naif untuk sedar perangai orang bila orang tuh cuba amik kesempatan melaui perasaan nie. tobat x qeti. smpai orang bagi tau. aku rasa dia tuh suka hang laa wei. and i be like. wtf. for real?? masalahnya mangkuk hayun nie. mengaku sendiri dekat aku. bohong. paling benci pembohong. lagi satu pengecut. memang aku benci. so adios.

Comments

Popular posts from this blog

Aku rasa mati

Sering mimpi bertemu lelaki tua.

Degree oh degree