Tah iya ke tak

Bila aq da taip panjang tapi phone aq hang and left me with blank screen. so f-ing annoying.

Instinct kita nie selalunya betoi. belajarla untuk ikut hati kita nie. Belajar untuk menerima suara kecil yang berkata dalam hati ini.

Hati aq selalu bagi amaran awal2 kat aq tapi ja yg slalu ignore contohnya macam kawan aq yang sangka hati aku nie busuk sangat sampai suka buat tak puas hati dengan dia. Sampai aq nampak jahat kat mata semua orang.

Lagi bila aq boleh tersuka sekejap kat member baik aq sendri. Sampai aq jadi a complete diferent person in front of him.

And now. Layanan kawan biasa dah berubah sikit demi sedikit. Aq puas ignore dan tanam yang dia memang suka bergurau mengada. Tapi bila orang lain mention benda tuh aloud aq jadi lembik lutut. Aq bkan hidup dlam dunia aq laa kranya.

Dalam masa yang sama. Aku suka kt orang lain. dan orang lain yang suka kat aku. Hmm termenung kt tepi tingkap sat. Tembak jgk cupid nie. Dkk main panah sesuka hati jaa. panah elok2 laa. Da nk panah jgan sorang ja. Dua2 sekalii laa. Mluaad aq.

Oke back to update.
aq sedar kadang hidup nie kena pentingkan diri sendri sikit. Kena ad jugak masa kita pentingkan diri sendiri. X Perlu Smpai Abaikan perasaan orang lain tp. X salah kalau kita x suka something tuh. Kita tak buat even orang yg kita sayang mintak kita buat.

Dan mungkin kita dapat maafkan orang yagg buat kita tapi belum tentu kita boleh lupakan apa yang jadi. Orang lain boelh laa back to normal. tp aq. Luaran ja. Dalaman aq x lupa walau sesaat. Bukan dendam. Bukan. Tapi bila terluka dan luka tuh tinggal parut kita akan ingt kenapa kita terluka and luka tuh akan jadi pengajaran tuk kita.

and bila aq da jauh hati. Aq buka takat jauh kan diri dari dia. tapi. aku akan make sure dia pun x bleh cari aku. Biarpun rumah dia satu kawasaan dengan aku. Jangan tanya kenapa whatapp aq tak balas sebab aq dah block. Fb Ig wechat suma lah. No pun aq da padam. Sory tapi aku sayang hati aku. Dan x mau lagi rasa mcm org bodoh yg selalu dipijak. Sebab kawan, yang jadi dulu buat aq rasa rendah sangat. Maruah aku dipijak. Henyak.

Aku dah jauh hati dengan kau. Dan x kesah walau apa pun jadi ngan kau. Aq dah x heran. Malas amik tau.

side note. Bila aq sedih or geram sangat aku akan menagis so. Aku banyak diam bila time mcm tuh. bila aq daa start nages. Aq x bleh nk cakap and aq akan tengelam dengan air mata aku. Aku Payah menagis. So syabas la kau dah buat aku menangis. Maka kau dah x da dalam hati dan hidup ini. Selama nie aku jaga hati hang. Jaga persahabatan aku. Paling kurang aku akan call jugak tnya kabar. Tapi sayang kau bukan kawan yang aku harapkan. dan Allah tunjuk kat aku kau nie kawan macam mana. Aku belakang kau pun x penah kutuk kau. Tapi kau ketepikan aku mcm sampah. So sayonara.

Jadi shahdu lak post aku nie. Nak story detail. ada hati aku kena jaga. So bleh bg sikit2 ja. Sbb tak pasti sama ad kawan aku boleh terima dak benda nie.
Oke sblm aku berdrama lagi dalam baik aku chow. Bye.

Comments

Popular posts from this blog

Aku rasa mati

Sering mimpi bertemu lelaki tua.

Degree oh degree