Melancoly mei

Well may is here again.
Mei kalau kt malaysia ada hari guru
Ada hari ibu
Lagi??

Tapi bagi aku bulan mei adalah ulang tahun kelahiran aq. Jeng jeng.
And aku share birthday month with my older sister and my mother.

Guruh berdentum pulak kat luar tuh. Nak hujan kot malam nie. Hehe.
Ada benda jadi baru baru nie yang aq maish belum sedia untuk story lagi so we calm down and geos to another story first.

Okay so this month again aku masih zbelum dapat kerja.
Kalau dah baca last entry pasal kerja kilang korang akan faham kenapa. Tapi biarlah cerita tuh reserve kat situ.
Malas nak ulang.

Hmm my sister nak beli kereta entah lah. Banyak sangat problem dia tuh.

Okay back to my birthday. Erm so officially turning 22 huh?
Banyak lagi yang aku nak capai dalam hidup so umur aku nie muda lagi. Sapa kata? Hahahaha
Mestilah aq yang kata.

Owh2 aku da banyak tulis novel tapi suma masih belum ad plot yang aq puas hati or even habis tulis. Tapi jagan risau selain kpop fanfic aku ad jgk tulis novel pasal orang biasa.
Almaklumlah ramai2 minat kpop lagi ramai yang x minat.
So tak nak lah ada haters kat sini.

And uh tab rosak and aku da hantar baiki. Seminggu lebih jugak lah aq tak on aku punya social media and bila aq buka whatapp beratus mesej pergh.

So now aku dah ad enpon baru. Alah asus zenphone jaa. Walau pun aq nak samsung like so badd. Tapi nie pun da okeyh. And lagi okay aq rasa sebab dia takat nie tak pernah lagi lah hang sampai 5 min. Well aku cuma baru pakai ja enpon nie so tunggu lama lah sikit. Saiz? Kecik dari yang aq pernah pakai. 4 inch.
Skrin kecik sikit dari samsung galaxy grand duos aku yang lama tuh.

And lagi super kecik kalau nak compare tu samsung galaxy tablet yang rosak tue. Tapi rasa macam pegang iphone pun ada keh keh keh. Ish biaq lah aku nak berangan tak kacau orang heheheh.

Lagi apa yerr. Hah syawaal adik lelaki aku sorang tuh dapat masuk poli sambung diploma. Bahagian mechanical engeniering. (Okay kalau salah eja im sorry but aq malas nak amik kesah.)

Okay so dia dapat sambung belajar. Lega da mak aq. And lagi aku lega dia dapat dekat sangat. Tempat sama yang aku hampir sambung belajar tapi aq tolak sebab x leh pilih kos yang aq nak.
Politeknik seberang perai. Lol

Well walaupun dia tak akan baca blog aq nie. Aku still nak ucap tahniah kat dia.

So lepas nie dia akan berjauhan dari family lah. Hehe alah bukan jauh mana pun sejam pun tak sampai.

Moga dia boleh bawak diri and tak main sekerat jalan saja.

Erm bulan 6 aku da nak start muet. Kawan aku ajak join kem belia kt kedah seminggu. Dah la lama. Aq pulak x da keja lagi mampus mak nak bagi tanpa beleter sebesen. Baik aku tak tanya pun takpa. Tak besok tahun depan nanti dia bawak keluaq balik bahan aku so we are not going to go there. End of story.

Okay so birthday mak kami bt cupcake. Oh mak siap upload kt fb. Hehee bangga lah sat. Tapi balik ja adik aq yang last tuh trus rosak mood mak yg cantik tuh. Hadoii. And now mak da x bnyak ckap. Thanks der.

Comments

Popular posts from this blog

Aku rasa mati

Sering mimpi bertemu lelaki tua.

Degree oh degree