Product imsomnia

Oleh kerana aku dah puas berhibenasi semalam maka malam ini aku tidak dapat melelapkan mata walaupun sudah jam 1.27 pagi. Maka akibat tak boleh tidor aku bercadang nak berkarya sikit hahahh satu update wont hurt.
Lagi dua minggu aku akan kembali ke kota yang penuh dengan seribu satu cerita. Untuk melangsaikan hutang. Hehe hutang tugas lah.

Aq perlu ibadah camp selama 3 hari 2 malam. Yang mungkin akan menjadi kenangan seumur hidup ku.
Menyusul selepas tu a menghadiri dalah submittion and presentation bagi practical traininng aq yang telah aq jalani selama 8 minggu di Hosp Kepala Batas.

Hmm banyak yang dah berlaku dalam hidup aq dalam masa terdekat ini.

Haa balik cerita nak balik KL nie walaupun banyak benda nak kena urus dalam kepala aku ni fikir pasal kawan2 aku yang dah masuk dua bulan terpisah. Rindunya dekat diorang.

Kawan sekelas yang selalu berkejaran masuk kekelas bersama-sama. Siapkan assignment sama-sama. Belajar dalam kelas. Study for exam sekali. Share tips exam. Set jadual kelas tiap kali hujung semester. Pida, ina, nora Ciss rindu gila lah dekat budak-budak tuh.

Tapi yang paling aq rindu mestilah dekat kawan serumah aq. Waa diorang yang aq dah anggap macam adik beradik aku tau. 2 tahun bersama. Diorang dah kenal baik aku buruk aku. Dan boleh kata i know them pretty well.

Terbayang muka sorang-sorang daa nie. Alamak. Hehe. Ana, epa, k.ira, k.yanie, anie, minnie.
Kalau boleh nak jumpa jugak dengan diorang. Biarlah kejap pon dah cukup. Kot...

Dan lagi sorang yang aq tak sabar nak jumpa cik ami. Hmm dia lah yang tak pernah lupa dekat aku. Sibuk belajar pun boleh luang masa chat dengan aku mesej, call aku lah. Haha. Boleh kata kalau kami sembang telefon panas pun tak sedar.

So my friend sekalian tunggulah hamba datang menemui kalian tak lama lagi yekk.

Any comments are welcome. Please keep it moderated be concern to what you post on the internet. And play nicely ok.

Comments

Popular posts from this blog

Aku rasa mati

Sering mimpi bertemu lelaki tua.

Degree oh degree